کاهش شدید ارزش سهام الکترونیک آرتز بعد از عرضه بازی Star Wars Battlefront 2

0 1

به نظر می رسد مشکلاتی که با عرضه بازی Star Wars Battlefront 2 برای الکترونیک آرتز به وجود آمده اند، تمامی ندارند. در روز گذشته، سهام الکترونیک آرتز بیش از هشت درصد کاهش یافته تا این کمپانی ضرری 3 میلیارد دلاری را تجربه کند.

تحلیلگران بسیاری این موضوع را به مشکلات مربوط به لوت باکس ها و پرداخت های درون برنامه ای Star Wars Battlefront 2 نسبت داده اند. بازی Star Wars Battlefront 2 در ماه آبان به صورت جهانی عرضه شد. این بازی تنها توانست تا به اندازه 61 درصد نسخه قبلی خود در مدت زمانی مشابه در انگلستان به فروش برسد.

فروش این بازی در ایالات متحده نیز در اواسط ماه دسامبر اعلام خواهد شد و با تحلیل این گزارش ما متوجه این نکته خواهیم شد که آیا واقعا پرداخت های درون برنامه ای و لوت باکس ها، تاثیر مشخصی روی فروش این بازی گذاشته اند یا نه؟

همچنین طبق گزارش های منتشر شده به نظر می رسد که فروش این بازی در طول جمعه سیاه نیز قابل توجه نبوده است. با توجه به تاثیرات احتمالی پرداخت های درون برنامه ای روی کاهش فروش جدیدترین بازی از مجموعه جنگ ستارگان، می توان به این نکته پی برد که صنعت بازی سازی در حال حاضر به استانداردی مشخص در رابطه با این موضوع نیاز دارد.

در طول ماه های اخیر، لوت باکس ها و پرداخت های درون برنامه ای به یکی از داغ ترین موضوعات در صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شده اند. کار به جایی رسیده است که بعضی از کشورها استفاده از لوت باکس ها را قمار و جرم می دانند. نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟

منبع: کاهش شدید ارزش سهام الکترونیک آرتز بعد از عرضه بازی Star Wars Battlefront 2

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.